Nu händer det grejer

Efter mycket funderande så har jag (Emilia) äntligen tagit mig i kragen och kontaktat mitt försäkringsbolag. Det är ju alltid bra att veta vad som ingår och om man behöver ha med sig nåt kort eller liknande på resan.

Detta ingår i min hemförsäkring:
  • Kostnader till följd av akut sjukdom eller olycksfallsskada
  • Avbruten resa och hemtransport på grund av akut sjukdom eller olycksfall
  • Stöld
  • Skador på incheckat bagage
  • Förseningar till följd av strejk eller tekniskt fel
Sen behöver jag uppenbarligen ett Servicekort, som den gulliga tjejen skulle skicka till mig :)
Jahopp, så svårt var det.

På fredag ska vi ta en spruta igen, på nåt konstigt sätt ser jag fram emot det eftersom det betyder att vi är ett steg närmare resan! Wohoo, det är så jäkla nära nu!

I helgen ska vi ha en Thailands-kväll där vi ska titta på bilder, drömma oss bort, prata om utflykter, diskutera kläder och andra nödvändigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0