Första inlägget


Idag börjar det bli allvar. Vi ska vaccinera oss! För min egen del är jag (Kerstin) inte alls nervös, jag tillhör nämligen den lilla skara som älskar sprutor. Vad gäller Emilia så vet jag inte riktigt :) Det är 43 dagar kvar tills vi åker och det är ju faktiskt helt galet.

Här kommer lite bilder från Karon beach och hotell Access Pool & Spa som vi ska bo på..

 

Här kommer vi sitta och snacksa på eftermiddagarna

 

 

Alla terrasser har direkt utgång till poolen

 

 

Här kommer vi sova som prinsessor på ärten, fast utan ärt

 

 

Poolbaren där vi kommer spendera många många happy hours :)

 

 

Restaurangen

 

 

Vad jag antar är ett tempel (?)

 

 

Karon Beach

 

 

Solnedgång..

 

Det är nästan så vackert att man kan bli religiös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0